Alla inlägg den 13 april 2013

Av Hillary Heffenstein - 13 april 2013 18:06

Hi, This is me! Jag heter Hillary Heffenstein. Jag är 14 år och går i sjuan. Mina föräldrar är från USA, så ursäkta lite amerikanska ord här och var!

Ja, nu har jag alltså skapat en simsblogg. Jag vet inte hur många som kommer läsa den, men det viktigaste är att det ska bli roligt att skriva och inte att få många läsare, även om det såklart är jätteroligt om många läser och gillar det jag gör, men det är inte det viktigaste för mig.


 

Bara någon random bild på en av mina simmar och hennes otrogna fästman, som ska dö har jag bestämt för han är otrogen och det är ett moraliskt fel!!!


Jag kanske ska avrunda inlägget, även om det är jäkligt kort. Jag har inga bilder eftersom alla mina 1752 screenshots har raderats. Jag kan avsluta med att jag har expantionspacketen Husdjur (ej installerat) Årstider, Övernaturligt, Drömjobb, Kvällsnöjen och Universitetsliv. En helt okej samling tycker jag!!!


Ses snart igen, love you everyone. Hope you liked this.

/Hillary!

Presentation


Hejsan! Jag är Hillary och mina föräldrar är från USA så ni får ursäkta mina amerikanska ordspråk och annat skit. Hoppas ni gillar bloggen!!
/Hillary

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards