Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Legacy del 2

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 18:55

Ja så här kommer nu del 2 eller vad det nu heter. Kanske är den lite sämre än den första men det hände inte så mycket roligt.


  

Först flyttade dem. (Jag vet att man egentligen inte får göra det i legacy, men orka bo i en 1:rok.) De flyttade till en villa, och där badade de nakenbad i bubbelspat.


 

Jag tror att våra kära simmar har svårt att hålla fingrarna i styr...


 

Sedan hände det inte så mycket förän nästa dag när en gammal bekant till Beau kom på besök och som den charmör han är började han genast stöta på henne. (Inte mitt fel)


 

Sedan kysste han henne... (mitt fel) som tur är var Lucy på biblioteket.  


 

Tyvärr verkade tjejen inte ha något emot det...


Sedan kom Lucy på honom men först efter myspyset. Hon blev arg, men förlät honom rätt fort. Men jag undrar hur deras relation håller i sig i fortsättningen.


Nu är det slut! Jag sa ju att dte var kort, men jag kom inte på något mer...

Jo, Lucy är gravid förresten. Hurra!!!


Förresten är jag med i en tävling om att få 1000 sim-points hos http://nessiessims.bloggplatsen.se/ och jag vill vinna för då blir det lättare att göra bra simmar till historier och annat.

Det var väl allt för mig.

/Hillary!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 17:30

Jag har skapat en grundarsim som heter Lucy Governstein. Hon är bokmal, bra på att kyssas, familjeinriktad, ivrig och oemotståndlig. Hon är ungdom så jag ska få mycket tid att hitta en partner till henne om det blir svårt.       Vardagskläder ...

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 16:45


Ja, uppdrag (eller vad man nu ska kalla det, kanske är utmaningar bättre) är ju bra om man börjar tröttna lite på sims (som jag brukar göra efter en vecka, typ). Ett 'uppdrag' som man kan göra är att spela en legacy. So, what's that shit, you may t...

Av Hillary Heffenstein - 13 april 2013 18:06


Hi, This is me! Jag heter Hillary Heffenstein. Jag är 14 år och går i sjuan. Mina föräldrar är från USA, så ursäkta lite amerikanska ord här och var! Ja, nu har jag alltså skapat en simsblogg. Jag vet inte hur många som kommer läsa den, men det vik...

Presentation


Hejsan! Jag är Hillary och mina föräldrar är från USA så ni får ursäkta mina amerikanska ordspråk och annat skit. Hoppas ni gillar bloggen!!
/Hillary

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards