Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Legacyfamiljen Governstein

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 17:30

Jag har skapat en grundarsim som heter Lucy Governstein. Hon är bokmal, bra på att kyssas, familjeinriktad, ivrig och oemotståndlig. Hon är ungdom så jag ska få mycket tid att hitta en partner till henne om det blir svårt.


   

Vardagskläder


 

Finkläder (lite för sexiga kläder kanske, eller?)


   

Sovkläder (usch!!!)


 

Idrottskläder (I matchande färger, utom skorna)


 

Badkläder (fy fan, vad gör man inte för att simmarna ska 'få killar'?)


 

Utomhuskläder (som man får välja om man har årstider)


Så nu börjar själva spelet. Jag ville bara att ni skulle veta vilka kläder hon har.

 

När Lucy hade gjort sig hemmastadd i sin nya lägenhet i Bridgeport och packat upp, gav hon sig av till biografen och tog en lektion i färdigheten piano (som kommer med Kvällsnöjen) och gav sig efter det av till en fin liten bar. Hon mutade sig förbi dörvakten och satte sig och spelade piano för alla rika kändisar.

 

(Här spelar hon piano och ser ganska uttråkad ut)


 

Efter ett tag gick hon ner från scenen och tog en drink. Sedan träffade hon vampyren Beau Marrick. Hon började genast tycka om honom och de pratade en bra stund.

   

Efter ett tag frågade han om hon ville dansa tryckare och det ville hon. De dansade länge och utan missöden.

  

När dansen var slut kunde Lucy inte längre hålla sina känslor för Beau hemliga utan hon kysste honom.

 

Som tur är var hennes känslor besvarade och han hade inget emot lite hångel

   

Efter ett par drinkar började det gå lite hett till i hissen på baren

 

Nästa morgon hade Lucy redan fått en bästa vän, som heter Marina Prattle, som dessutom flyttat in hos henne som rumskompis (vet inte hur det gick till) och en pojkvän vid namn Beau Marrick. Hon åt några våfflor till frukost.

 

Efter frukosten, kl 10, ringde Lucy till Beau. Hon ville träffas igen, och han var ivrig att komma över till henne (och möjligtvis hennes säng).

   

Lucy bytte om till finkläder och piffade till sig i spegeln innan han kom.

 

När han kom friade hon till honom (i hallen). Han blev överlycklig och tackade genast ja.

 

Efter det måste de förstås fira lite...


Faktum är att de redan har gift sig. Jag glömde fotografera (dumma mig) men de fick ett härligt bröllop.


Hope you liked it.

Love, Hillary

 
 
Nessies Simsblogg

Nessies Simsblogg

14 april 2013 17:33

Hej! Vad kul att du också har en simsblogg! Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna tusen simpoints att spendera i sims 3-store. Hoppas du vill vara med och delta. :) Kram!

http://nessiessims.bloggplatsen.se

 
Emme & Celine

Emme & Celine

14 april 2013 17:56

Hej!
Den hemsidan med The Sims 3, måste man ha spelet först? Svara gärna i kommentar! Celine har liksom beställt ett spel (den skivan man måste ha)! :D

http://systrarnairl.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

WTF?!?!

14 april 2013 18:12

firade dom genom att knulla?

 
Hillary Heffenstein

Hillary Heffenstein

14 april 2013 20:45

yes, precis som i filmer. Vilken konstig värld vi lever i, va?

http://hillaryssimsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 18:55

Ja så här kommer nu del 2 eller vad det nu heter. Kanske är den lite sämre än den första men det hände inte så mycket roligt.    Först flyttade dem. (Jag vet att man egentligen inte får göra det i legacy, men orka bo i en 1:rok.) De flyttade t...

Av Hillary Heffenstein - 14 april 2013 16:45


Ja, uppdrag (eller vad man nu ska kalla det, kanske är utmaningar bättre) är ju bra om man börjar tröttna lite på sims (som jag brukar göra efter en vecka, typ). Ett 'uppdrag' som man kan göra är att spela en legacy. So, what's that shit, you may t...

Av Hillary Heffenstein - 13 april 2013 18:06


Hi, This is me! Jag heter Hillary Heffenstein. Jag är 14 år och går i sjuan. Mina föräldrar är från USA, så ursäkta lite amerikanska ord här och var! Ja, nu har jag alltså skapat en simsblogg. Jag vet inte hur många som kommer läsa den, men det vik...

Presentation


Hejsan! Jag är Hillary och mina föräldrar är från USA så ni får ursäkta mina amerikanska ordspråk och annat skit. Hoppas ni gillar bloggen!!
/Hillary

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards